نمونه سوال سوم دبیرستان


























فقط و فقط خنده

HoMe | eMaiL | Design | Profile

 

 

پایه درس درس درس درس درس درس
سوم تجربی آمار2 فیزیک3 ریاضی3 زمین شناسی زیست شیمی3
پایه درس درس درس درس درس
سوم عمومی دین و زندگی3 ادبیات3 تاریخ معاصر ایران زبان انگلیسی3 زبان فارسی3

پایه درس درس درس درس درس
پیش ریاضی فیزیک هندسه حساب دیفرانسیل ریاضی گسسته شیمی
پایه درس درس درس درس درس
پیش تجربی فیزیک ریاضی عمومی شیمی زمین شناسی زیست
پایه درس درس درس درس درس درس درس
پیش انسانی ادبیات عربی اجتماعی جغرافی معارف ریاضیات پایه زبان فارسی



نظرات شما عزیزان:

سنترفا
ساعت0:10---10 اسفند 1390
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر وبلاگ محترم.
وبلاگ زیبا با مطالب جالبی دارید
من مدیر سایت سنترفا هستم
اگر با تبادل لینک موافق هستید لینک من با عنوان و آدرس زیر رو توی وبلاگتون بزارید و سپس وارد سایت من بشوید و در نظرات یکی از مطلبها عنوان لینکتون رو به من بدید ممنون میشم پیشنهاد من رو قبول کنید
در ضمن سنترفا در سایت وزارت ارشاد ثبت شده است و کلیه مطالب این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد
نام لینک من = سنترفا
آدرس = http://www.3enterfa.com

خدانگهدار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





milad | سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:نمونه سوال سوم دبیرستان, | 22:48 |
Desiner: lady skin